היבטים אקדמיים, רגשיים ומערכתיים בקרב מורים בחנ"מ – לבוגרי חינוך מיוחד בלבד
הקורס נועד להכשיר מורים מתחילים בשנת עבודתם הראשונה לאחר ההתמחות. הקורס יעסוק בהכרת ידע תיאורטי מתקדם של אסטרטגיות והוראה מתקנת של קריאה וכתיבה, חשבון ולימודי קודש ודרכי התאמתן ללומדים שונים. הקורס יכשיר את המשתתפים בו בשיטות עבודה בהוראה מתקנת, ובהקנייתן ללומדים בעלי מאפיינים שונים בכיתה הטרוגנית. דגש מיוחד יינתן לתלמידים בעלי לקויות למידה. הסטודנטים יתנסו ביישום האסטרטגיות הנלמדות בעבודתם בשדה.
מעגלי ההתפתחות המקצועית של המורה בביה"ס היסודי והעל יסודי – למורים בשנת עבודתם הראשונה
לשנת ההוראה הראשונה של המורה השפעה מכרעת הן בתפיסת תפקידו וזהותו המקצועית והן בפיתוח ההנעה להמשך עיסוקו בהוראה. בשלב זה נתקל המורה בקשיים רבים בהיבט האישי המקצועי ובמרחב הסביבתי הארגוני.
סדנת העמיתים "מעגלי ההתפתחות המקצועית של המורה" באה לסייע וללוות את המורה בשנתו הראשונה. לפתח אצלו את השיח הרפלקטיבי, ולגשר בין הפערים שבין אמונותיו והתיאוריות אותן למד לבין המעשה החינוכי היומיומי. ייחודה של סדנת העמיתים הוא בכך שלימוד המעשה נעשה במהלך העשייה, באמצעות ליווי מקצועי אקדמי, ובתמיכת עמיתים בעלי מכנה משותף דומה
מעגלי ההתפתחות המקצועית של המחנכת בבית הספר היסודי
קיים פער בין תפיסת חשיבות הקשר האישי בין המורה לתלמיד. לבין העובדה כי שיח שכזה ביניהם מתרחש לעיתים רחוקות. תכנית "האופק החדש" יוצרת הזדמנויות למפגש אנושי זה, המזמן זמן ומקום אישי עבור שניהם. הקורס יעסוק במאפייני השיח הפרטני/הקבוצתי, יתרונותיו וחסרונותיו, הבעיות המתעוררות, הרווחים שהמורה ושהתלמיד יפיקו ממנו, ושם דגש על פיתוח המורה לקיום שיח זה.
כלים פסיכולוגיים לשירות המורה בדיאלוג עם הורים
ריכוז אקדמי נעמי פרצ'יק פסיכולוגית מומחית מהות הקורס הורים ומורים הינם שותפים בעלי השפעה רבה בחינוכו של הילד, לכן יחסי הגומלין ביניהם משמעותיים להצלחת התהליך החינוכי. בשנים האחרונות גוברת מעורבותם של ההורים במערכות החינוך, ולעיתים יוצרת חיכוך בין המורה להורה.
כלים יצירתיים מתחומי האמנויות להעצמה חיובית במרחב החינוכי
ריכוז אקדמי ד"ר יעל שרון מהות הקורס היכרות עם כלים מתחום הפסיכולוגיה החיובית והטיפול באמצעות אמנויות כדרך להעצמת מורים ותלמידים, ולפיתוח דרכי התערבות חינוכיות, יצירתיות ומהנות במרחב החינוכי תחום הפסיכולוגיה החיובית הינו תחום מתפתח שמתבסס על מחקרים רבים המוכיחים את
החוג למתמטיקה
שעות עבודה: ראשון עד חמישי 16:00-8:30 ניתן לקבוע פגישה עם ראש החוג בתיאום מראש רקע על החוג ותיאורו החוג למתמטיקה מציע תוכנית חדשנית ללימודי מתמטיקה והוראתה כבסיס אקדמי משמעותי לצורכי הוראה איכותית בבתי-הספר, לימודים אקדמיים מיוחדים המיועדים בעיקר למי
לימודי ניתוח התנהגות יישומי – Applied Behavior Analysis
ניתוח התנהגות יישומי הינו גישה מדעית מבוססת מחקר להבנה ולטיפול בהתנהגות האדם. הגישה מאפשרת גילוי משתנים סביבתיים, אשר משפיעים באופן מהימן על התנהגות בעלת משמעות והשימוש הפרקטי בניתוח זה מאפשרים טיפול יעיל בהתנהגויות מאתגרות. גישה זו מוכרת במערכת החינוך ומנתחי התנהגות פועלים במגוון מסגרות בתי ספר וגנים, מעונות יום, מרכזי דיור ותעסוקה וכן אצל משפחות באופן פרטי.
החוג למדעי הטבע
ראש החוג: ד"ר דוד אילוז שעות עבודה: ראשון עד חמישי 16:00-8:30 ניתן לקבוע פגישה עם ראש החוג בתיאום מראש התפיסה הרעיונית של הוראת מקצוע המדעים חינוך מדעי וטכנולוגי לכלל אוכלוסיית התלמידים הוא צורך המתבסס על ההנחה ש: "מדע וטכנולוגיה
החוג לאנגלית
Head of English Department – Luba Ostrizki שעות עבודה: ראשון עד חמישי 16:00-8:30 ניתן לקבוע פגישה עם ראש החוג בתיאום מראש Unleashing the Power of AI – AI in Education Webinar English Department Presentation Our Mission Statement The English
-
וואטסאפ
0549656631 -
טלפון
1-800-071-500 -
אימייל
talpiot@talpiot.ac.il -
שעות פעילות
ימים א'-ה' 16:00-8:00 -
כתובתנו
רח' יטבתה 7, חולון