Skip to Content

הסדרי נגישות במכללה

מכללת תלפיות פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי יועצי נגישות. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. המכללה פועלת לפי המוגדר בחוק במטרה לסייע לאנשים עם מוגבלות לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – אני מדריכים ומכשירים את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לנושא הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • נתב שיחות נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
      1. שיחה באמצעות WhatsApp בטלפון 052-555-7731
      2. בשליחת פקס למספר 03-5128550
      3. בכתובת דוא”ל rishum@talpiot.ac.il

יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

 

מסירת מידע בפורמטים נגישים

המכללה מאפשרת ללקוחות עם מוגבלות לקבל מידע הנמסר בשם המוסד, באמצעות פורמטים נגישים.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה. במידת הצורך ניתן לפנות לרכז הנגישות או למרכז הייעוץ וההרשמה.

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מיקרוסופט. המכללה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט מבוצעים על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

 

הסדרי נגישות מבנים

המכללה מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות לכלל הלקוחות, וביניהם גם לקוחות עם מוגבלות.

בניין ראשי

  • חניות נכים – ממוקמת ברחבת הכניסה למכללה בצמוד לעמדת השומר.
  • דרכי גישה – קיים רצף גישה מהחניה הנגישה דרך הכניסה הראשית למרכז קבלת הקהל, ייעוץ והרשמה, משרדי הנהלה, משרדי בעלי תפקידים, ספריה וכיתות נגישות.
  • כניסה נגישה – יש.
  • עמדת שרות – עמדות השירות באמצע תהליך למתן שירות גם לאנשים עם מוגבלות.
  • עזרים ללקויי שמיעה – בעמדות הנותנות שירות תירכשנה לולאות השראה. הותקנו מערכות שמע קבועות באולמות הגדולים.
  • אמצעי הכוונים לעיוורים – תירכש מערכת Step hear, שניתן להפעילה באמצעות אפליקציה.
  • מעלית ומעלון – קמפוס המכללה הינו מבנה בבעלות עירונית. בימים אלו מסדירה המכללה מול עיריית חולון את ההנגשה במתחם שתבוצע ע”י ובאחריות המכללה.
  • שירותי נכים – בקומת הכניסה ליד ההנהלה.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר או באמצעות פנייה לרכז הנגישות.

 

פרטי קשר רכז הנגישות במכללה

המכללה תשמח לקבל פניות לצורך מידע ו/או הצעות שיפור .ניתן לפנות בימים א’-ה’, בין השעות 08:00 עד 16:00 לרכז הנגישות של החברה, אשר פרטיו מפורסמים להלן:

  • שם: דביר אודסר
  • טלפון:  050-275-7613
  • פקס: 03-5128550

במידה ומסיבה כלשהי לא קיבלת טיפול מהיר והולם לפנייתך, ניתן לפנות למנכ”ל המכללה בציון פרטי הבקשה ואופן הטיפול.

Back to top