Skip to Content

הצהרת נגישות

מכללת תלפיות פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי יועצי נגישות. אנו רואים בסטודנטים עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי המכללה. המכללה פועלת לפי המוגדר בחוק במטרה לסייע לאנשים עם מוגבלות לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

שירות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – אנו מדריכים ומכשירים את עובדי המכללה בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי המכללה לנושא הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • נתב שיחות נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
    1. בטופס צור קשר
    2. שיחה באמצעות WhatsApp בטלפון 052-555-7731
    3. בשליחת פקס למספר 03-5128570
    4. בכתובת דוא”ל rishum@talpiot.ac.il
    יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.

 

מסירת מידע בפורמטים נגישים

המכללה מאפשרת לסטודנטים עם מוגבלות לקבל מידע הנמסר בשם המוסד, באמצעות פורמטים נגישים.
מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת סטודנט עם מגבלה. במידת הצורך ניתן לפנות לרכז הנגישות או למרכז הייעוץ וההרשמה.

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מיקרוסופט. המכללה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט

 

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט מבוצעים על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

 

הסדרי נגישות מבנים

המכללה מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות לכלל הסטודנטים, וביניהם גם סטודנטים עם מוגבלות.

 

בניין ראשי

  • חניית נכים – ממוקמת ברחבת הכניסה למכללה בצמוד לעמדת השומר, החניה מתאימה גם לרכב גבוה.
  • קיימת פינת ישיבה על דק נגיש במדשאה משמאל לכניסה הראשית.
  • דרכי גישה – קיים רצף גישה מהחניה הנגישה דרך הכניסה הראשית למרכז קבלת הקהל, ייעוץ והרשמה, משרדי הנהלה, משרדי בעלי תפקידים, ספריה וכיתות נגישות.
  • כניסה נגישה – יש.
  • עמדות שירות – עמדות שירות נגישות עבור לקויי שמיעה במרכזי השירות: מרכז ייעוץ והרשמה ללימודים, מינהל סטודנטים, מדור שכר לימוד, דלפק ייעוץ והשאלה בספריה.
  • עזרים ללקויי שמיעה –
    בעמדות הנותנות שירות קיימות לולאות השראה.
    הותקנו מערכות שמע קבועות באולמות הגדולים.
  • אמצעי הכוונים לאנשים עם מגבלת ראייה –
    במכללה הותקנה מערכת  הכוונה קולית Step Hear האפליקציה זמינה להורדה מחנויות APPLE ואנדרואיד ללא תשלום.
    במכללה קיימות ערכות מערכת FM אישית – מערכת שמע המאפשרת ללקויי שמיעה לשמוע את דברי הדובר בלבד בתוך האולם.
    ברחבי המכללה קיימים משטחי התראה לפני מדרגות.
  • מעלית ומעלון – קמפוס המכללה הינו מבנה בבעלות עירונית. בימים אלו מסדירה המכללה מול עיריית חולון את ההנגשה במתחם שתבוצע ע”י ובאחריות המכללה.
  • שירותי נכים – בקומת הכניסה ליד ההנהלה.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר או באמצעות פנייה לרכז הנגישות.

 

פרטי קשר רכז הנגישות של המכללה

המכללה תשמח לקבל פניות לצורך מידע ו/או הצעות שיפור .ניתן לפנות בימים א’-ה’, בין השעות 08:00 עד 16:00 לרכז הנגישות של החברה, אשר פרטיו מפורסמים להלן:

  • שם: דביר אודסר
  • טלפון:  050-275-7613
  • פקס: 03-5128570

במידה ומסיבה כלשהי לא קיבלת טיפול מהיר והולם לפנייתך, ניתן לפנות למנכ”ל המכללה בציון פרטי הבקשה ואופן הטיפול.

תאריך עדכון ההצהרה: 23.6.2020

Back to top