תכנית פריזמה של משרד החינוך בה משתתפים מובילים דיגיטליים מרוב המוסדות להכשרת מורים, הגיעה לכנס לימודי במכללת תלפיות, המכללה לחינוך והוראה בחולון.

את הביקור הובילו גב'  שרית כהן מפקחת מכללות החמ"ד במשרד החינוך ומר ערן ציובן, ראש ערוץ המו"פ במכון מופ"ת המובילים את תוכנית פריזמה.

מכללת תלפיות פתחה את דלתותיה והציגה בפני הפריזמאים דוגמאות כיצד תהליכי עבודה מתרחשים משלב החלום- התכנון עד לביצוע. הפריזמאים טעמו מחוויית הלמידה אותה חווים הסטודנטים והמרצים במכללה.

הביקור התחיל בברכתו של ראש המכללה מר בני בהגון והמשיך עם סדנה ייחודית של בית המדרש להתחדשות פדגוגית בהובלת ד"ר גלי מיר תיבון  בהרצאה- כיצד מרצה במכללת תלפיות לומד ומחדש דברים וכיצד נוצרת קהילה לומדת ותומכת.

משם יצאו הפרזמאים להרצאות קצרות – תוכנית פל"א {פרויקט ליווי אישי} של החוג לחינוך מיוחד, ותוכנית חדשנית של החוג לתנ"ך המפתח הכשרה ייחודית בחוג המקיפה את כלל הסטודנטים והמרצים בחוג. המשתתפים קיבלו הצצה איך התוכניות הבשילו משלב התכנון ועד לשלב בו התוכניות נמצאות כיום.

בהמשך הציגה יהודית רביעי את מרכז הדעת החדש בו התקיימה סדנה מיוחדת של ד"ר איליין חוטר על עולמות וירטואליים ובמקביל השתתפו בסדנה של ראש החוג לאומנות ד"ר אורנה סגל על אומנות הפדגוגיה.

לאחר ארוחת הצוהריים התקיים פאנל אשר הציג תהליך עומק לטיוב הקורסים האסינכרוניים, בפאנל השתתפו הרב ד"ר משה רחימי דיקן המכללה, מר שלמה זלביץ ראש מערך התקשוב הפדגוגי והחדשנות הדיגיטלית, גב' שרי שפרגל בקיש ראש החוג לאנגלית, ד"ר אולי לנקרי ראש החוג יסודי/על יסודי.

כך הוצגו כל שלבי העבודה כאשר כל אחד מחברי הפאנל הציג את חלקו. הפאנל עורר דיון חשוב בנושא הלמידה האסינכרונית.

ולסיום השתתפו הפריזמאים במופע פלייבק חינוכי משעשע בהובלת ד"ר נעמה בינדיגר אשר הביא את השילוב בין הקומדיה לשיח מעמיק על עבודת הפריזמאים.

מכללת תלפיות מודה לתוכנית פריזמה על הביקור ומצפים לכם לביקור הבא