למעלה מ-3000 סטודנטים ועלייה של 42% במספר הסטודנטיות לתואר שני

 

למעלה מ-3000 סטודנטים החלו השבוע את לימודיהם במכללה האקדמית לחינוך תלפיות בחולון.

פתיחת הלימודים החגיגית הייתה המשך ישיר לעבודת הכנה ופיתוח אינטנסיבית במהלך חודשי הקיץ, הן במישור האקדמי והן במישור הפיזי, כאשר לקראת השנה החדשה התחדשה המכללה בקורסים ייחודיים ועדכניים ומגוון תכניות לימוד חדשות.

אחד ההישגים הראויים לציון הוא גידול מרשים של 42%  במספר הסטודנטיות לתואר שני במסלולים לגיל הרך, ללקויות למידה ולאנגלית כשפה בינלאומית זאת לצד גידול גם השנה, זו השנה השלישית, ברציפות במספר הסטודנטיות לתואר ראשון.

בדומה לשנים קודמות, גם השנה המחלקות המבוקשת ביותר על ידי הנרשמים לתואר ראשון הן המחלקה לחינוך לגיל הרך והמחלקה לחינוך מיוחד. בלימודי התואר השני המחלקה המבוקשת היא התכנית לתואר שני ב"לקויות למידה" בראשה עומד פרופ' דוד צוריאל. יצוין כי רק אחת מכל שלוש מועמדות ללימודים בתחום לקויות הלמידה התקבלה בפועל ללימודים.

גידול מרשים נוסף נרשם במספר הסטודנטיות המבקשות לשלב את הלימודים האקדמיים לתואר עם לימודים תורניים ב"מדרשת נועם אביב" המכשירה סטודנטיות השואפות לבנות את עצמן ואת אישיותן, ורואות בחינוך ובהוראה שליחות. את מפגש פתיחת השנה כיבד בנוכחותו נשיא המכללה, הרב יעקב אריאל שליט”א בשיעור משותף עם  ראש המדרשה,  הרב יאיר בן שטרית.

כאמור, שנת הלימודים נפתחה במכללה לא רק עם מאות סטודנטיות חדשות, אלא גם עם מתחמים חדשים ומתקדמים ללימוד בשיטת "כיתה חכמה", ומגוון שדרוגים לקמפוס המטופח, כאשר את פני הסטודנטים מקדמת מדשאה מוריקה עם מתקני נוחות, מוסיקת רקע ואווירה סטודנטיאלית במיטבה. לרשות האימהות הלומדות עומד פעוטון באווירה משפחתית.

ראש המכללה, בנימין בהגון הדגיש כי: "מכללת תלפיות ניצבת בקידמת הבמה הישראלית האקדמית בחינוך, ומהווה עמוד תווך למערכת החינוך בישראל עם אלפי בוגרות המובילות את כל תחומי החינוך במדינה. העתיד של מדינת ישראל נמצא בחינוך ואנו נמשיך לפתח ולהשקיע במורים ובמערכת החינוך בישראל! העשייה החינוכית של מכללת תלפיות המציבה כדגל את השילוב בין מצוינות אקדמאית לבין מתן מענה פרטני ויחס אישי לכל סטודנטית מעידה כאלף עדים על העובדה כי מי שרואה את עתידה בתחום החינוך החשוב צריכה להתחיל מהבית של מכללת תלפיות".

הסטודנטיות במדרש אביב במכללת תלפיות פותחות שנה. צילום דוברות המכללה