| חינוך והוראה | |
| התערבות פסיכו-חינוכית כמענה מיטבי לילדי בית הספר בחברההחרדית – תובנות מהעבודה בשטח | פלורה מור, מישל סלואן ואיילת פאר |
| משחק היקשים מורפולוגיים ממוחשב ככלי לשיפור יכולת הכתיבבילדים | שירלי הר-צבי )הכהן( וחן נוריאל |
| MOOC אינטראקטיבי בעולם מדומה | איליין חוטר ואילן נגר |
| טיפוח שפה בקרב תלמידי כיתה א' במסגרת מיזם "שובר קירות" | בתיה צור ואינה דוביאנסקי שכטר |
| האם אפשר אחרת? חינוך ביתי בגיל הגן – היבטים חברתיים,פדגוגיים, לשוניים ואישיים | אירנה בלנקי-קרלין |
| רשמי מורים מהשתתפות בקהילות מקצועיות לומדות בבית הספר | אורן כהן זדה |
| חוויית למידה חברתית שיתופית בבית הספר: השוואה ביןמועצות תלמידים מטיפוס 'אינטגרטיבי' למועצות מטיפוס 'עמום' | אסתר כלפון |
| חוויות ותחושות של פרחי הוראה מהחברה הערבית הבדואיתבתוכנית "אקדמיה-כיתה" | אברהים אסמעיל אבו עג'אג' ואמאל אבו סעד |
| חונכות בעידן הדיגיטלי: תרומת אתר "סטאז'קל" למתמחיםבהוראה ולמנחי סדנאות ההתמחות | אלחנן שבח, ג'ודי גולדנברג ועידית פסטרנק |
| ספרות ואומנות | |
| ספרות קורונה היברידית מאת אתגר קרת: עיון בשני סיפוריםמתקופת 'הגל הראשון' | אורנה לוין |
| תמת העקדה בגרסת ה'סילוק' "אשר מי יעשה כמעשיך" לר'שמעון בר יצחק – מקורותיה והשפעותיה | תמר לביא |
| "בטבורי תפור לחלומך": על פרק השירה ביחידת הלימוד החדשהבתוכנית הלימודים בספרות לחטיבה העליונה | אסתר אדיבי-שושן |
| "ואמות ואוסיף ללכת" – מקומם ומעמדם של השירים: "עוד חוזרהניגון" ו"בדרך הגדולה" בקובץ "כוכבים בחוץ" בפרט, ובשירתאלתרמן בכלל | אסתר אזולאי |
| תופעת שיתופי הפעולה בין ציירים בתקופת הברוק | רות דורות |
| המזוזה והתפילין בראי המסורת והאומנות היהודית הקדומה | שמואל גבעון |
| העצמי הבוחר: עמדות אנשים ביחס לבחירה החופשית שלהם | שלמה קניאל |